viernes, 1 de octubre de 2010

Thibaut de Navarre (1201-1253) - Atrium Musicae de Madrid


Thibaut de Navarre (1201-1253)

    Atrium Musicae de Madrid - Gregorio Paniagua, dir.

      Anon.:
   1. Quant fine amor me prie que je chante
   2. Amors me fet commencier une chançon nouvele
   3. Chançon ferai car talent m'en est pris
   4. Dame, cist vostre fins amis
   5. Sire, nel me celez mis
   6. Phelipe, je vous demant
   7. J'aloie l'autrier errant sanz compaignon
   8. L'autre nuit en mon doirmant
   9. Dex est ensi comme li pellicans
  10. Empereres ne rois n'ont nul povoir
  11. Tout autresi con l'ente fet venir
  12. Contre le tens qui devise yver
  13. Por froidure ne por yver felon
  14. Por mau tens ne por gelee
  15. L'autrier, par la matinee
  16. Robert, veez de perron
  17. Je mi cuidoie partir
  18. Por conforter ma pesance faz un son
  19. Coustume est bien
  20. Par Dieu, Sire de Champagne et de Brie
  21. Une dolor enosee s'est dedenz mon cuer
  22. Fueille ne flor ne vaut riens en chantant
  23. De bone amour vient seance et biauté
  24. Li douz pensers et li douzs souvenirs
  25. Ausi comme unicorne sui
  26. Je n'os chanter trop tart
  27. Dame, ensi est q'il m'encouvient aler
  28. Au tens plain de felonnie
  29. Seigneurs, sachiez
  30. Rois Thiebaut, Sire, en chantant responnez
  31. Bons rois Thiebaut, Sire, conseilliez moi
  32. Sires, fer faites me jugement
  33. Amors me fet commencier


Intérpretes:
Atrium Musicae de Madrid: Gregorio Paniagua (hurdy-gurdy, rabel, vihuela, axabeba (moorish flute), tympanon, rebab (rabé morisco), vielle, lute, psalterion, bombard, recorder, canum (arabic psalterion), crumhorn), Beatriz Amo (psalterion, d'znoutch (arabic cymbals), small bells, tympanon, hurdy-gurdy, tar (moorish tambourine), tintinabulum, carillon, small round bells), Eduardo Paniagua (crumhorn, psalterion, recorder, galoubet, darabukka (chalice-like drum), whistle, reed pipe, shepherd's flute, agüal (aubergine-like drum), nakers, tar, tarrenas, (castanets tejoletas), ocarina (clay flute), Pablo Cano (positive, gothic harp, tambourine, small round bells, rattle, timbal), Luis Paniagua (small bells, darabukka, t'abila (double drum), cymbal, single-string tympanon, small darabukka, triangle, carillon, castanets, tromba marina, oliphant, reed tamboura, sackbut, tabla, tambourine, tar. tarya (clepsidra-like drum), vielle, pandero (basque drum), Maximo Pradera (vihuela de peñola, lute, castanets from island of Iviça, psalterion, tympanon, triangle, lute, tamboura, vihuela, citole), Carlos Paniagua (hurdy-gurdy, positive, crumhorn, psalterion, recorder, drone of gayta, tar tambourine, timbal, timbals with small bells, tar, tambourine with small round bells, clapping, cymbals, darabukka), zambomba (friction drum), carps' scale) - Gregorio Paniagua, dir.


Duración:  20' 17" + 21' 17" = 41' 34"


Fecha de grabación:
julio/1978
medieval.org

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Estupendo blog.¿Como bajo el CD?

mastranto dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
mastranto dijo...

Deja tu correo en el comentario (no se publicará) o escribe a
medievalyrenacentista@gmail.com

Leave your email in the comment (it won't be published) or whrite to medievalyrenacentista@gmail.com

TRAFIK Flamevater dijo...

Gracias por su compasión y por la música!
С ув. Игорь, Россия.