viernes, 30 de diciembre de 2011

Le Banquet du Voeu, 1454 - Ensemble Gilles Binchois

Le Banquet du Voeu, 1454
    Music at the Court of Burgundy
    Ensemble Gilles Binchois - Dominique Vellard


Vide:
1. Et c'est assez
 Binchois?:
2. Adieu ma tres belle maistresse
Anon:
3. Une foys avant que morir
4. Wilhelmus Legrant
Dufay:
5. Ave regina celorum
Anon:
6. Au chant de l'alowette
Binchois:
7. Je ne vis onques la pareille
Frye:
8. Ave regina celorum
Binchois:
9. Vostre tres doulx regart
10. Gloria, laus et honor
Grenon:
11. Je ne requier de ma dame
Dufay:
12. Je me complains pitieusement
Anon:
13. Ellend du hast
Binchois:
14. untexted chanson
Fontaine:
15. Pour vous tenir
Anon:
16. Du cuer je soupire
Binchois:
17. Seule esgaree
Anon:
18. Venise
Vide:
19. Il m'est si grief
Anon:
20. Preambulum super re
Binchois:
21. Deo gracias

Intérpretes: Anne-Marie Lablaude (voice), Brigitte Lesne (voice, harp), Catherine Joussellin (voice, vielle), Akira Tachikawa (voice), Emmanuel Bonnardot (voice, vielle), Dominique Vellard (voice, lute), Philippe Balloy (voice), Pierre Hamon (recorder, bagpipe), Pierre Boragno (recorder), Randall Cook (vielle, recorder, shawm), Georges Lartigau (organ)

Duración: 60'

Fecha de grabación: diciembre 1989

medieval.org

4 comentarios:

mastranto dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...

hello, coul you please re-up it? the link is actually dead. thx, luigi

mastranto dijo...

Deja tu correo en el comentario (no se publicará) o escribe a
medievalyrenacentista@gmail.com

Leave your email in the comment (it won't be published) or whrite to medievalyrenacentista@gmail.com

classic dijo...

Thank you very much :)